Dostawy i zwroty
Dostawa
Dostawa Towaru realizowana jest tylko na terenie Polski. Metoda dostawy zależy od tego, czy Towar wysyłany jest bezpośrednio przez Perfumagia Ilona Karolak czy przez jej Partnerów. Dostawy odbywają się oddzielnie dla Towarów wysyłanych przez różnych dostawców.
Dostawa Towarów wysyłanych bezpośrednio przez Perfumagia Ilona Karolak może odbywać się poprzez firmę kurierską DPD, paczkomaty InPost, lub odbiór osobisty w Perfumerii Stacjonarnej Perfumagia Ilona Karolak. Klient samodzielnie wybiera metodę dostawy.
Dostawa jest bezpłatna przy zamówieniach o wartości co najmniej 599,00 zł brutto. W przypadku niższej wartości zamówienia, koszty przesyłki są naliczane.
Przeważnie wysyłamy towar w ciągu 1-2 dni od daty złożenia zamówienia. Mogą się zdarzyć sytuacje, że towar zostanie wysłany w późniejszym terminie. Jeżeli kupujący nie otrzyma towaru w ciągu 5 dni, należy skontaktować się ze sprzedającym w celu zweryfikowania zamówienia.
Podstawowy cennik dostawy w Perfumagia
Paczkomat Inpost: 14,99 zł
Kurier Inpost: 14,99, zł
Kurier Inpost pobranie: 0,00 zł
Kurier DPD: 25 zł
W szczególnych przypadkach koszty dostawy mogą się różnić od cen podanych powyżej. Ostateczne ceny dostawy są zawsze podawane w trakcie składania zamówienia, podczas wyboru sposobu dostawy.
Rezygnacja i zwrot
Na perfumagia.pl masz możliwość zwrotu zamówionych przez Ciebie produktów w ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia.
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
Aby dokonać zwrotu, należy przesłać nam informacje mailowo na adres info@perfumagia.pl.
Jeśli zamówienie zostało opłacone przelewem, przy odbiorze lub w perfumerii (przy odbiorze osobistym) podaj numer konta do zwrotu.
W przypadku opłacenia zamówienia Przelewy24 lub kartą płatniczą zwrot płatności otrzymasz w ten sam sposób jak zostało opłacone.
Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz maila z potwierdzeniem, które należy wydrukować, podpisać i dołączyć do paczki zwrotnej.
Nadaj przesyłkę za pomocą firmy kurierskiej lub Inpost na adres: PERFUMAGIA ILONA KAROLAK, Bohaterów Westerplatte 4/51, 66-400, Gorzów Wielkopolski.
Towar zwrócony nie może mieć śladów używania, nie może być otwierany, uszkodzony lub pozbawiony oryginalnego opakowania.
Zwrot towaru uszkodzonego podczas przesyłki ze strony Klienta nie będzie uwzględniany.
Reklamacje
1. Perfumagia jest zobowiązana dostarczyć produkt bez wad. Jeśli Kupujący jest konsumentem według definicji art. 221 Kodeksu cywilnego, to umowa sprzedaży podlega przepisom Kodeksu cywilnego dotyczącym rękojmi za wady. Reklamacje i roszczenia związane z wadami produktu powinny być składane zgodnie z tymi regulacjami.
2. W przypadku stwierdzenia wad produktu, Kupujący może złożyć reklamację, domagając się:
a) naprawienia wady,
b) wymiany produktu na nowy, wolny od wad,
c) obniżenia ceny,
d) odstąpienia od umowy, chyba że wada jest nieznacząca.
3. Perfumagia ma obowiązek wymienić wadliwy produkt na produkt wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, nie powodując przy tym nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Perfumagia może jednak odmówić spełnienia żądania Kupującego, jeśli dostosowanie wadliwego produktu do umowy w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu z alternatywnym rozwiązaniem.
4. Jeżeli Kupujący złoży oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy, Perfumagia może zamiast tego wymienić wadliwy produkt na wolny od wad lub usunąć wadę, pod warunkiem, że działania te zostaną podjęte natychmiast i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jednakże, jeśli produkt był już wymieniany lub naprawiany przez Perfumagia, lub Perfumagia nie spełniła obowiązku wymiany lub naprawy wady, to powyższe ograniczenie nie ma zastosowania.
5. Kupujący może zamiast zaproponowanego przez Perfumagia usunięcia wady, zażądać wymiany produktu na wolny od wad, lub zamiast wymiany - naprawienia wady, chyba że dostosowanie produktu do umowy w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów.
6. Obniżona cena powinna odpowiadać proporcji wartości produktu z wadą do wartości produktu wolnego od wad.
7. Przy ocenie, czy koszty są nadmierne, należy uwzględnić wartość produktu bez wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady oraz niedogodności, jakie alternatywny sposób zaspokojenia naraziłby Kupującego.
8. Reklamacje należy składać mailowo na adres: info@pergumagia.pl.
9. Składając reklamację, należy dokładnie opisać wadę produktu. Produkt wraz z reklamacją musi zostać odesłany na adres PERFUMAGIA ILONA KAROLAK, Bohaterów Westerplatte 4/51, 66-400, Gorzów Wielkopolski. Jeżeli Perfumagia uzna za konieczne przesłanie produktu, Kupujący jest zobowiązany do jego wysyłki. Koszty przesyłki są zwracane przez Sprzedawcę, jeśli reklamacja zostanie uznana za uzasadnioną. Produktu nie należy wysyłać za pobraniem. Można również skorzystać z usług firmy kurierskiej wskazanej przez Perfumagia.
10. Perfumagia, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji, odpowie na nią i poinformuje Klienta o kolejnych krokach w procesie. Jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, Serwis powiadomi Klienta o proponowanej metodzie rozwiązania problemu. W sytuacji, gdy Kupujący zażądał wymiany produktu, naprawienia wady, lub złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając sumę obniżki, a Perfumagia nie odniesie się do tego żądania w wyznaczonym 14-dniowym terminie, uznaje się, że żądanie to zostało zaakceptowane przez Perfumagia.